Friday, January 23, 2009

Apa Kata Editor MSM (Bhg 69 - Jangan tunduk kepada si BANGSAT)

Kerajaan Persekutuan yang memerintah Malaysia sekarang adalah UMNO, bukan MCA dan bukan juga MIC. Malaysia terdiri daripada tiga bangsa yang besar yang memonopoli politik tanah air iaitu MELAYU, CINA dan INDIA. Dan MELAYU telah menduduki tanah ini sudah berkurun lamanya sebelum British membawa masuk orang Cina dari China dan orang India dari India.


MAKA, adalah wajar orang Cina dan orang India menghormati bangsa Melayu! DAN bangsa Melayu iaitu MAJORITI bangsa pemerintah Malaysia melalui UMNO harus dihormati.

Apa yang para editor kanan MSM lihat sekarang ialah sikap KURANG AJAR orang Cina dan India terutama golongan muda mereka terhadap orang Melayu. Ada rakan kami yang mempertikaikan KONTRAK SOSIAL yang dipersetujui oleh datuk nenek mereka.

Rakan kami daripada orang Cina dan India zaman moden sekarang iaitu selepas mereka mendapat kemudahan yang disediakan oleh kerajaan UMNO iaitu kerajaan bangsa MELAYU, kini enggan mengiktiraf kontrak sosial berkenaan.

Kata mereka: "Kontrak sosial itu dipersetujui oleh datuk nenek kami, bukan kami".

Apakah jawapan bangsa MELAYU terhadap kenyataan itu?

Mudah saja jawapan para editor kanan MSM: "Kalau awak tidak mahu menerima KONTRAK SOSIAL yang telah dipersetujui oleh datuk nenek awak dengan bangsa MELAYU, kita boleh membuat KONTRAK yang baru. Tetapi awak harus pulang TONGSAN dan INDIA dulu dan datang semula ke sini, kerana tanah ini adalah milik orang MELAYU! Awak faham?. Jika awak tidak menerima kontrak sosial oleh datuk nenek awak itu bermakna awak sekarang adalah pendatang atau dalam perkataan lain awak adalah 'bangsa BANGSAT' yang merempat di tanah orang-orang Melayu". Bagaimana sekarang? Terima atau tidak kontrak sosial yang dipersetujui oleh datuk nenek awak dahulu?".

Oleh itu, ingatlah wahai bangsa MELAYU di Pulau Pinang, Perak dan Selangor, bahawa sesungguhnya anda berada di bawah kekuasaan bangsa BANGSAT di bumi orang Melayu. Siapakah pemimpin-pemimpin BANGSAT itu. Anda tepuk dada dan tanya selera.

Pulau Pinang contohnya, kini dikuasai sepenuhnya oleh CINA. Di mana orang MELAYU Pulau Pinang? Ok! mereka berada di sebelah tanah besar iaitu di Seberang Perai. Apa jadi dengan orang MELAYU yang tinggal di Balik Pulau dan Bayan Lepas? Mereka dikepung oleh si BANGSAT.

Tetapi, sedarkan anda semua bahawa pemimpin kerajaan Barisan Nasional (BN) yang diterajui oleh UMNO iaitu orang MELAYU, mahu memastikan orang MELAYU di Balik Pulau dan Bayan Lepas itu SELAMAT daripaad diSEMBELIH oleh si BANGSAT, maka kem tentera di Pulau Pinang dikekalkan, manakala strategi menyelamat bangsa MELAYU Balik Pulau dan Bayan Lepas sudah disusun sejak sekian lama, jika peristiwa 13 Mei 1969 berulang! SEDARKAH ANDA SEMUA WAHAI BANGSA MELAYU? Jangan sekadar bertepuk tangan dan gembira.... tetapi FIKIR lah.

Pulau Pinang kini dikuasai oleh Cina dan India. YA! memang benar Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang adalah orang MELAYU yang mewakili PKR. Tetapi sedarkan anda semua bahawa Timbalan KM itu sebenarnya SAKIT. Timbalan KM itu sebenarnya mengidap demam panas semasa kecil sehingga menganggu otaknya. Hingga sekarang Timbalan KM daripada PKR itu masih SAKIT dan menjadi PAK TURUT si BANGSAT! Pegawai dan kakitangan jabatan peringkat negeri di Pulau Pinang memang kenal sangat dengan Timbalan KM ini.

Begitu juga di PERAK.

Si BANGSAT yang berkuasa, bukannya NIZAR. Walaupun NIZAR adalah Menteri Besar. Beliau sekarang tidak mampu berbuat apa-apa untuk pembangunan orang Melayu.

Ya! Kami dengar Nizar mahu memberi tanah percuma kepada orang Melayu untuk dijadikan ladang seperti yang dibuat oleh FELDA. Tapi, pemberian kepada orang Melayu itu mesti kena kontra dengan pemberian tanah kepada orang Cina iaitu geran kekal kepada penduduk kampung baru. SIAPA PENDUDUK KAMPUNG BARU ITU JIKA DIKAJI DARI SUDUT SEJARAH. BUKANKAH MEREKA PENYOKONG KOMUNIS YANG TELAH DI KOREKSIONAL (pinjam perkataan daripada Jabatan Penjara)!

Bangsa Melayu di Perak seronok dan gembira apabila MB Melayu nak beri tanah percuma kepada orang Melayu. Tetapi mereka tidak sedar berapa banyak kampung baru yang diduduki oleh Cina akan dapat kepada Cina. Begitulah BODOHNYA orang MELAYU Perak yang bermegah-megah menyokong PKR. Apa boleh buat... REZEKI JANGAN DITOLAK... ORANG NAK SEDEKAH!

(p/s dulu popular perkataan "correct..correct..correct.." tapi sekarang dah popular perkataan daripada PKR iaitu "REZEKI JANGAN DITOLAK... ORANG NAK SEDEKAH!"... ya lah benda sedap kan!. Oppss... main belakang haram sebab kotor, tapi satu lagi sebab haram main belakang ialah sebab ianya SEDAP!) Chupppp!!! Ada seorang editor kanan MSM bercerita kononnya seorang bekas Timbalan Perdana Menteri pernah berkata kepada pengarang-pengarang kanan MSM. Kata bekas TPM itu: "Kalau kita tumbuk orang dan orang itu sakit tentu dia marah kan! Tapi kalai kita tumbuk bagi orang itu sedap, tentu dia tidak marah kan! - Kalau bekas TPM itu baca artikel ini dia akan sedar.

Berbalik kepada orang MELAYU.. kita berpindah pula ke Selangor. Adakah orang MELAYU kini puas hati melihat Menteri besar Selangor sekadar menjadi boneka Cina dan India. Sikap KURANG AJAR Cina dan India di Selangor adalah lebih ketara daripada di negeri lain. Cina dan India di Selangor termasuk di Kuala Lumpur sudah menguasai MELAYU dan pejuang serta pemimpin MELAYU di Selangor terpaksa tunduk kepada dua kaum ini.

Lihat saja betapa KURANG AJAR nya Teresa Cock dan pemimpin DAP yang lain. Begitu juga pemimpin PKR daripada bangsa Melayu sendiri.

MUHASABAH dirilah wahai orang Melayu di negeri-negeri yang disebutkan itu. Jangan asyik melihat masalah dalam Umno iaitu politik wang, kerana ada beza antara politik wang dan wang politik.

Sanggupkan anda BANGSA MELAYU tunduk kepada Si BANGSAT?

3 comments:

Anonymous said...

Saya sokong dan setuju dengan pendapat anda dan saya sangat gembira istilah itu di terima untuk khas bangsa yang yang kenanag budi dan tidak mahu iktiraf orang Melayu.
Bende ni menjadi sangat semenjak 2004 lepas peralihan kuasa kempimpinan
ni lah buka pintu luas panggil orang masuk rumah kita,rumah kita,ulang rumah kita,kita tuan punya rumah di minta bagi semua hak tuan rumah.
Adohai Melayu ! Melayu ? Masih ade lagi kah Melayu ?
Adohai Melayu.......
arjuna waspada
changkat lobak

cekodokmasin said...

Salam tuan,
Bak Pak kaduk, Menang sorak kampung tergadai. Yang untung apek2 dengan keling2. Mahukan sama rata tapi bila disuruh bubar sekolah cina dan tamil, tak mahu pula. Duduk selepas merdeka, cakap Bahasa MELAYU pun tonggang-langgang.

resident.wangsamaju said...

These are the most racist remarks ever.

This country needs all races to progress mind you.