Wednesday, January 28, 2009

Apa Kata editor MSM (Bhg 70 - SI PELAQ-PELAQ)

Perpatah orang Melayu: 'Berani kerana benar, Takut kerana salah'. Kenapa kami mengambil contoh perpatah orang Melayu dan bukan perpatah si bangsat lain? Sebab Malaysia ini adalah milik orang MELAYU. dan berbalik kepada perpatah itu... kenapa lelaki India - Kugan - lari daripada polis.

Kenapa dia takut kepada polis?

Apabila anda memandu kereta atau menunggang motosikal dan tiba-tiba diarahkan berhenti oleh polis,,, adakah anda berhenti atau lari? Jika anda tidak mempunyai lesen memandu, anda mula mengelabah dan ada yang bertindak melarikan diri dan ini menunjukkan anda melakukan kesalahan. Apa? Anda fikir senang-senang polis di Malaysia ini mahu menangkap orang. Jika orang tidak bersalah mereka tidak akan tangkap... buang masa mereka saja untuk menyiasat dan menyediakan kertas siasatan. Lebih baik bagi mereka 'shoot to kill', senang cerita.

Benar! Polis tidak boleh pukul orang sesuka hati ketika dalam tahanan. Ok.. katakan dalam soal siasat. Anda polis dan saya lelaki yang disyaki penjenayah dan ditangkap. Dalam sesi soal jawab untuk mendapatkan macam-macam maklumat anda sebagai polis mengemukakan macam-macam soalan kepada saya.

Saya hanya menjawab tidak tahu. Dan dalam masa yang sama saya juga memaki hamun anda. Saya kata kepada anda "Awak anjing kerajaan" atau saya kata "fuck your mom" atau macam-macam lagi maki hamun yang saya boleh kata kepada anda.

Adakan anda sebagai pegawai penyiasat polis akan terus senyum? Anda bertanya soalan bagi mendapatkan maklumat untuk menghapuskan jenayah tetapi saya provokasi anda. Bagaimana anda rasa? Anda sebagai polis bertugas untuk menghapuskan jenayah tidak kira masa hingga kadang kala tidak ada masa kepada anak isteri, sedangkan penjenayah dan Ahli Parlimen seperti, Gobind Singh Deo (Puchong), S. Manikavasagam (Kapar), M. Manogaran (Teluk Intan), Teresa Cock (Seputeh) dan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang (II) Dr P. Ramasamy bergembira dengan anak bini mereka.

Dan apabila anda menangkap orang yang disyaki melakukan jenayah dan anda melakukan bermacam-macam cara untuk mendapatkan maklumat daripadanya, tetapi dia enggan mendedahkan maklumat itu, sebaliknya memaki hamun anda... apa anda rasa? Jawabnya SEBAB ITULAH MATA 'BABI' LEBAM.

Ooooo kita tidak boleh bincangkan isu-isu kaum sebab sensitif! Poodah! Anda lihat apa jadi kepada orang Melayu sekarang. Si bangsat yang memerintah. Dan orang Melayu kena cari tanah baru untuk dijadikan 'Tanah Melayu'.

Sekarang ini, orang Melayu bodoh kerana diapi-apikan oleh si bangsat dan orang Melayu yang tamakkan kuasa.

Kami bertanya: Siapa yang memerintah Malaysia sekarang? Jawabnya: Bangsa Melayu. Siapa yang mewakili Bangsa Melayu? Jawabnya UMNO.

Oleh itu ingatlah wahai bangsa Melayu amnya dan khususnya yang menganggotai PKR dan Pas, bahawasanya UMNO adalah tonggak bangsa Melayu yang memerintah Malaysia.

Dan ingatlah: Jangan jadi seperti Adun Bota yang tindak tanduknya kini seperti YAHUDI. Menikam bangsa dan agama dari belakang. Adun Bota itu juga suka main belakang seperti Anwar Ibrahim.

Oleh itu, jika anda jumpa orang seperti ini, jangan anda membelakangi mereka. BAHAYA!

Berbalik kepada lelaki India yang mati ketika dalam tahanan polis itu, yang mati sudah mati dan biarlah polis menjalankan siasatan rapi. Jika kita (bangsa Melayu) tidak meletakkan kepercayaan kepada pasukan keselamatan kita (bangsa Melayu) sendiri, kaum lain tidak akan hormati kita. Sekarang pun, kaum lain sudah tidak hormat lagi kepada bangsa Melayu. Berapa kerat orang Melayu iringi mayat Kugan.

Yang iringi mayat Kugan hanya SI PELAQ-PELAQ yang tidak lagi menghormati BANGSA MELAYU.

SEDARLAH WAHAI MELAYU... JANGAN KITA MATI BERAGAN

No comments: