Tuesday, July 1, 2008

Apa Kata Editor MSM (Bhg 40 - Laporan DNA Anwar)

Hasil pemeriksaan kesihatan yang dilakukan ke atas pembantu khas Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 23, di Hospital Kuala Lumpur mengesahkan bahawa Anwar terbabit dalam kes liwat yang dilaporkan berlaku Khamis lalu.
Mohd Saiful membuat laporan polis pada Sabtu dan kurangd aripada 72 jam beliau dibawa untuk melakukan pemeriksaan di HKL.
Editorialblog diberitahu bahawa kesa DNA Anwar ditemui pada Mohd Saiful. Pengecaman DAN itu dapat dilakukan dengan mudah kerana laporan DNA Anwar Ibrahim memang sedia ada berdasarkan kes terdahulu.
Laporan perubatan itu sudah diserahkan kepada pihak polis.
Dimaklumkan bahawa tindakan Anwar yang tidak membuat persediaan rapi, termasuk tidak memakai kondom ketika kejadian yang didakwa Mohd Saiful itu menyebabkan identiti Anwar dapat dikesan.
Pmeriksaan kesihatan dilakukan ke atas Mohd Saiful kurang 72 jam selepas kejadian liwat itu berlaku dan berdasarkan tempoh berkenaan, kesan DNA pada dirinya masih dapat menunjukkan bukti jelas.
Selain pemeriksaan kesihatan ke atas Mohd Saiful, kehadiran Anwar di Kondominium Desa Damansara juga dapat dibuktikan apabila kediaman mewah itu dilengkapkan dengan CCTV.

4 comments:

Anonymous said...

aku peduli apa....orang timur ke..org utan ker...orang angkasa sawan ker..!!!...tapi kalau peragai mcm baghal...tak sekolah agama..dan tak tau hukum hakkam agama...bahasa yg paling elok .....mencarut ajer...!!!dah ler jadi tukang bodek dan ampu UMNo...fitnah mughalazah...lagi...aku nak bagi tau ko baghal...kalau camtu punya report...aku rase ko orang semua penipu dan memang kaki pembelit dacing penipu....kalau hakim pun boleh di beli....tak kan report camtu pon tak leh di beli...kat pejabat aku ...report mcm tu kalau ko nak aku boleh buatkan la...bersepah mcm sampah haramjadah...mcm real...apa susah sangat...janji pulus masuk...!!!!aparaaa la punya manusia...!!!!kat malaysia semua sistem dah tak boleh di pakai lagi...semua hancus...dek gara2 dacing pembelit babi negara (BN)....tak payah aku cerita ko sendiri pon tau apa maksud aku...!!!!...semoga selamat ko orang berdansa bersama barisan neraka ...!!!

Anonymous said...

Gunakan bahasa yang baik, sebagai orang Melayu dan orang timur. Laporan Perubatan yang masih dirahsiakan dan penuh dengan peraturan pun sudah disebarkan. Itu budaya apa. Lim Kit Siang Karpal Singh lagi beradap dan berhemahpun. Mereka tak buat macam itu.

Jangan berselindung disebalik nama Melayu tetapi biadap dan tidak maruah. Datuk Dr Zaininiah, Pengarah HKL bukan macam ngok ngok dalam UMNO macam yang siarkan berita fitnah itu. Dia sekolah tinggi punya, orang pro bukan macam doktor doktor yang dah jadi balaci UMNO. Malukan sekolah perubatan aje.

DNA belum diambil, laporan pun belum disiapkan, berita disahkan.
Contoh budaya UMNO yang lupa Allah tetapi gilakan perkataan ketuanan Melayu.

Anti Penipuan Internet said...

ini negara penuh dgn rasuah...segala berita atau news peribadi/rahsia juga boleh didapati dgn rasuah...

ada permintaan...ada pemberian

nak salahkan siapa??

segala rahsia boleh diberi dgn mata wang....

mana ada lagi hak peribadi??

dari www.8u2c.com

Panglima Perang Cyber said...

saya sandarkan di sini pengesahan liwat saiful..

tq