Thursday, April 24, 2008

Apa Kata Editor MSM (Bhg 16 - Bekas Menteri cabul pekerja hotel - Terbaru)

Semalam, editorialblog mengirim berita untuk menyampaikan maklumat benar kepada pembaca laman blog ini mengenai bekas menteri yang didakwa mencabul seorang pekerja hotel dengan meraba punggung wanita itu.
Beritanya ada di sini
Tetapi hari ini, wanita berkenaan dikatakan sudah menarik balik laporan polis terhadap bekas menteri berkenaan (Sebuah blog iaitu hard-t menyatakan bekas menteri yang dituduh itu ialah Datuk Seri Dr Jamaluddin Jarjis). Berdasarkan siasatan editorialblog memang benar Dato Seri Jamaluddin berada di luar negara sekarang dan polis tidak dapat mengambil keterangan daripada beliau terhadap tuduhan di buat oleh wanita itu.
Tetapi, hari ini editorialblog mendapat tahu bahawa wanita itu yang bekerja di sebuah hotel berdekatan KL Sentral sudah menarik balik laporan polis yang dibuatnya. Menurut wanita berkenaan kejadian itu berlaku kerana salah faham dan dikatakan juga peguam yang mengendalikan kes itu ialah Dato Shafie Abdullah.
Apa cerita disebalik penarikan balik laporan polis itu akan editorialblog bongkar juga dan sampaikan maklumat itu kepada orang ramai. Setakat ini, para editor MSM cuma mendengar khabar-khabar yang negatif. Ada juga yang mengatakan bahawa wanita itu sudah dibayar supaya menarik balik laporannya.

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha! Dibayar atau tidak mahu mengalami akibat Noritta Shamsuddin?